lørdag den 27. oktober 2012

En fremmed fremmedhed - artikel

Jeg har tidligere i min blog beskrevet, hvordan jeg har følt og stadig føler mig anderledes og føler at jeg ikke hører til. Måske fordi man ikke kan se på mig, at jeg er adopteret og derfor bliver det noget, som kun foregår inde i mig og som andre ikke kan sætte sig ind i. At jeg samtidig føler dårlig samvigtighed over at have det sådan for
JEG HAR DET JO GODT.
 
Jeg er faldet over en artikel af Lotta Landerholm, som handler om hvordan adopterede og indvandrere kan føle denne fremmedhed og føle at man ikke hører til.
Hun beskriver, hvordan det bliver en kamp indvendigt, når det ikke kan ses udvendigt.
JEG HAR DET SÅDAN
 
og artiklen får mig på en eller anden måde til at føle det mere i orden, at jeg har det sådan. Måske fordi jeg altid har følt mig alene med disse følelser og selv om jeg nu er voksen, så er der stadig områder, hvor jeg føler mig som et lille barn, der ikke vil skuffe mine forældre!
 
Læs artiklen hvis du også har svært ved at sætte ord på, hvad der sker inden i, men bare føler der er noget der er anderledes i forhold til at være adopteret - en fremmedhed!
 
Se artiklen under LINKS.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar