tirsdag den 25. marts 2014

Hvorfor betyder deres accept så meget?

Jeg har selv svært ved at forstå, at biofamiliens accept betyder så meget.
Jeg ved, at jeg selvfølgelig hele livet har haft brug for accept og frygtet svigt grundet min start på livet, men nu har jeg i mange år arbejdet med dette og mig selv - har haft kontakt med biofamilien - har taget nogle valg i forbindelse med dette, som krævede meget mod osv... Hvornår lærer jeg så bare, at have nok i dem, der vil mig og hvile i mig selv.... ?
Er det noget fundamentalt eller kan jeg bare ikke lade det ligge?
Jeg prøver virkelig, at acceptere at tingene er som de er, men alligevel dukker følelsen op igen og igen... Hvorfor vil de mig ikke? Hvad har jeg gjort forkert? Kan de ikke lide mig? Er jeg ikke god nok?
Ja når jeg skriver det, så lyder det ret ynkeligt, men følelserne er der, når det kommer til biofamilien.
Jeg vil så gerne kunne slippe det... putte det i en kasse og gemme den væk... hvile i mig selv og fokusere på hvad jeg vil... så hvorfor gør jeg så ikke bare det...?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar