tirsdag den 23. september 2014

Jeg græder fordi jeg savner min mor

Jeg græder fordi jeg savner min mor. Jeg græder fordi jeg savner en mor. Jeg græder fordi den ene mir gav mig væk og den anden ikke kan være der for mig, når jeg har det værst. Jeg har det værst, når jeg sørger over den mor der gav mig væk. Så savner jeg en mir der vil trøste mig og sige det er ok at være mig og at det nok skal gå. Jeg græder fordi at min mor ikke trøster mig, men kun kan rumme mig, når alt er godt. 
Jeg græder fordi jeg ikke bliver hørt. Jeg græder når jeg fortæller min mor, at jeg savner den familie der ikke vil mig, og min mor så ikke engang reagerer på det. Jeg græder, når jeg skal opretholde en facade og lade som om alt et godt. Jeg græder, når de ikke ser hvor ked af det jeg er. Jeg græder fordi jeg så gerne vil holdes om af en mor. Jeg græder når jeg er bange for jeg ikke selv er en god nok mor.

Jeg græder. Jeg savner en mor...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar