mandag den 15. december 2014

Mange tanker - biofar, offentlig blog, fødselsdag, jul...

Når tiden nærmer sig min fødselsdag, får jeg altid rigtig mange tanker om at være adopteret.
Jeg glæder mig aldrig til min fødselsdag. Det er altid noget der skal overståes. Jeg synes jeg er ret afklaret med mit liv i år, så håber jeg kan nyde min dag.

Jeg har et stort behov for at få af- eller bekræftet om min biofar nu passer på de oplysninger jeg har. Jeg tænker meget over hvordan jeg skal gribe det hele an. Skal jeg kontakte alle de Ivo'er der er i dk? Skal jeg lave en FB efterlysning? Skal jeg medvirke i en artikel om det? Jeg ved det ikke...

Noget helt 3. er, at jeg overvejer at jeg ikke skal være anonym på bloggen mere. Der er stadig et eller andet der holder mig tilbage, men håber jeg får modet til at stå ved alt det der foregår indeni.

Vi må se hvad der sker i det nye år...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar