mandag den 8. december 2014

Jeg vil søge efter min biologiske far....men hvordan??

Ja det er endelig gået op for mig, at min biologiske mor ikke vil mig og at hun aldrig kommer til at ville det. Min biologiske far har altid interesseret mig, men jeg har afventet at biomor blev klar til at ville fortælle mug hvem han er. For selvfølgelig vil hun mig det bedste... Nej! Biomor's hemmelighed skal ikke afsløres.
Jeg forstår hende godt. Jeg forstår at hun må beskytte sig selv og sit billede ud af til ... Jeg forstår at jeg aldrig bliver en del af hendes liv... Jo på mail.
Derfor er jeg nok nået frem til at jeg må tænke på mig selv. Jeg vil fortryde hvis jeg ikke gør noget. Er samtidig ked af hvis det betyder at jeg skal "afsløre" biomor... Men tager hun da hensyn til mig??
Jeg ved ikke meget om biofar. Og jeg ved ikke om det jeg ved er rigtigt. Jeg fik at vide at han hedder Ivo og er måske tysker... Boede/bor i dk. Og på daværende tidspunkt Lolland Falster - Nykøbing evt. Andet ved jeg snart ikke. Hvordan finder man ham? På facebook? Kontakter alle der hedder Ivo? Laver en eftersøgning med billede på FB? 
Og igen ved jeg ikke engang om de oplysninger passer... Hvad gør man lige...??? Ved det ikke, men kan mærke at jeg snart må gøre noget i det igen, så jeg kan få ro på den front!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar