torsdag den 11. december 2014

Min fødsel... Så hun mig mon?

Jeg har altid været interesseret i hvornår jeg er født... Altså tidspunkt på døgnet... Det er jo noget de fleste ved, men ikke mig. Indtil for nylig. 
Jeg har gennem de sidste år villet spørge biomor, men et eller andet har holdt mig tilbage. Men ved sidste kontakt fik jeg spurgt. Og spurgt igen inden hun svarede. Det var rigtig rart at vide det. Det giver ligesom en "start" på mit liv, som ikke er på børnehjemmet - hvor jeg jo plejer at starte, da jeg ikke kendte til noget før det.
Det sjove er at mine børn og jeg er alle født ved ti tiden... Enten aften eller morgen. Men det er da lidt sjovt.
Jeg har også altid gerne ville vide om biomor så mig, holdte mig eller rørte mug efter fødslen. Eller om jeg bare blev taget væk. Men jeg tror ikke jeg har lyst til at høre svarer. Jeg tror ikke hun ville se mig.
Sidst vi havde kontakt, skrev biomor til mig at jeg ikke skulle skrive til hende på facebook mere. Jeg måtte kun skrive på mail. Dette har hun før gjort i tidligere kontakter, hvor jeg accepterede det. 
Men denne gang var det bare nok. Jeg vil ikke gemmes væk mere. Og jeg har endelig forstået at hun har distanceret sig fuldstændig følelsesmæssigt fra mig. Det er jeg rigtig ked af og jeg forstår ikke at hun kan. At hun ikke vil. At hun er så vred.
 Men jeg kan nu acceptere det og ved at hun aldrig kommer til at ville mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar