onsdag den 1. maj 2013

Update...

Der har været rigtig stille på bloggen i lang tid. Jeg følte, at den blev lidt for personlig og der skete en masse på adoptionsfronten i mit liv, som jeg ikke lige har haft mod til at dele. Så jeg prøvede at oprette en anden blog, men jeg kan altså ikke slippe denne og det er stadigvæk mit adoptionsliv, som jeg har behov for og lyst til at dele!

Der er som skrevet sket en masse. Jeg havde jo kontakt med biomor igen igen. Og det gik som det plejer. Først en masse positiv kontakt, som ebber ud indtil jeg melder ud, at jeg ikke ønsker kontakt medmindre der er gensidig respekt... og så starter vi forfra.

Tilsidst kunne jeg ikke mere og sagde stop, da jeg ikke følte, vi ville det samme. Jeg brugte alt for meget energi på at være forstående og empatisk. Desværre følte jeg ikke meget forståelse fra min biomor. Så det var bedst at afslutte det.

Jeg besluttede så, at nu måtte jeg tænke på mig selv også og gøre hvad jeg har brug for. Så jeg besluttede at kontakte min biologiske søster! Det vil jeg skrive om en anden gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar