søndag den 18. august 2013

Kan bare ikke lade adoptionsdebatten være!!!

Ja jeg havde egentlig slette denne blog, da den blev ret personlig... MEN men men nu har jeg endnu engang åbnet den op.

Det ER emnet adoption jeg brænder for, og så må den blive personlig!

For tiden dukker der den ene nye gruppe op på Facebook for adopterede, adoptanter eller biologiske forældre. Jeg er medlem af de fleste, da jeg virkelig nyder at have "adoptionen" til fælles og at debattere med nogle der forstår!

Adoption har aldrig været noget jeg har diskuteret eller vendt som barn teenager eller helt ung. Men samfundsdebatten indeholder for tiden ofte adoption og måske også derfor at flere og flere bliver åbne omkring det... og jeg får mulighed for at dele og debatere!

På det personlige plan er der også sket nye ting, men det er jeg ikke helt klar til at åbne op for endnu!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar