mandag den 17. september 2012

Min egen historie - min halv-søster

Selv om det var en sparsom kontakt jeg havde med min biomor, fik jeg alligevel nogle oplysninger, jeg blev glad for.

Det viste sig, at jeg har en 10 år yngre halv-søster. Jeg har altid gerne villet have en søster og derfor var det en dejlig nyhed. Samtidig blev jeg også trist, da hun slet ikke ved, at jeg eksisterer. Og vil hun nogensinde få det at vide? 

Jeg tror aldrig, at jeg vil kunne kontakte hende, selv om jeg inderst inde gerne vil.


For det første, fordi jeg ikke vil lave rod i deres familie. For det andet, kan jeg ikke forestille mig, at vi kunne have et godt forhold, så længe min biomor ikke vil have kontakt. En tredie ting er, at bare fordi man deler gener, er det jo ikke sikkert, at man har noget tilfælles..?!?!
 
Uden at gå i detaljer, har det dog vist sig, at vi har lidt tilfælles. Hun har været lidt i medierne, har en blog, er på facebook mm, hvor jeg har lært hende lidt at kende på afstand.

Og det er da mærkeligt at vide, at hun er derude, ikke ved jeg lever og at jeg så engang imellem lige tjekker, hvordan det går med hende...?! Det kan jeg ikke lade være med, selv om jeg føler mig ret stalker-agtig!

Men hvad kan jeg gøre?

Sidder på sidelinjen og har lyst til at råbe HER ER JEG!!!
Men jeg gør det ikke! Og hvorfor gør jeg det ikke? Er det af respekt for min biomor? Er det fordi, jeg er bange for, at hvis jeg gør det, så vil hun kunne lide mig endnu mindre? Jeg er bange for at det er den sidste sætning, som er den rigtige...

Håber at jeg engang finder ud af hvad JEG vil og finder ud af at


jeg er stjernen i mit eget liv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar